Tietoa yhdistyksestä

Munkinseudun seniorit ry:n hallituksen ja toimihenkilöiden yhteystiedot, yhdistyksen voimassa olevat säännöt, tietoa jäseneksi liittymisestä sekä jäsenkirjeistä. Lisäksi  informaatiota Senioriliiton edunvalvontatoiminnasta.

Yhdistyksen nimi oli alunperin Munkkiniemen kansalliset seniorit ry, jolla nimellä se perustettiin vuonna 1993.  Historiikki yhdistyksen ensimmäisistä 20 vuodesta löytyy tästä alta.

Munkinseudun seniorit ry:ssä on nykyisin noin 400 jäsentä. Virkeä 30-vuotias yhdistyksemme kasvaa edelleen ja se on hienoa!

Jäseneksi liittyminen

Ota yhteys yhdistyksemme jäsensihteeriin Paula Kemppainen, sähköposti paukem52(at)gmail.com tai puhelin 050 568 8024.

Liittymisen voit tehdä verkossa helposti täyttämällä liittymislomakkeen.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Voit myös täyttää jäsenilmoituskortin ja palauttaa sen allekirjoitettuna jäsensihteerille, joko henkilökohtaisesti jäsentilaisuuksien yhteydessä tai postitse. Jäsensihteeriltä saat myös maksutiedot jäsenmaksun maksamista varten.