Kuvagalleria (vanhempia kuvia)

Munkkiniemen Kansallisten Seniorien 20-vuotisjuhla

Yhdistyksen 20-vuotisjuhlaa vietettiin Suomalaisella Klubilla 8.5.2013

Helsingin kaupungin juhliessa poikkeuksellisena ajankohtana Eurooppa-päivää, Munkkiniemen Kansalliset Seniorit viettivät yhdistyksensä 20-vuotisjuhlaa Suomalaisella Klubilla.

Emeritus puheenjohtaja Aulis Eskolan avauksen jälkeen nykyinen puheenjohtaja Kalevi Muona lausui tervehdyssanat. Tämän jälkeen oli vuorossa musiikkiesityksiä, josta vastasi yhdistyksemme jäsen Jorma Katrama (basso) ja kuuluisa jazzpianisti Veikko Hakkarainen. Musiikkia seurasi juhlalounas.

Lennokkaan ja verbaalisesti herkullisen juhlapuheen piti valtioneuvos Riitta Uosukainen.

Muusta ohjelmasta vastasivat yhdistyksemme Senioritanssijat, jotka hurmasivat yleisön lennokkailla esityksillään. Aulis Eskola esitteli tiiminsä kanssa laatiman historiikin, joka jaettiin tilaisuuden päätyttyä kaikille osanottajille.

Välillä saimme nauttia jälkiruokaa, jota seurasi vierailijoiden tervehdykset. Helsingin piirin puheenjohtaja Mikko Viitasalo piti hienon onnittelupuheen juhlivalle yhdistykselle.

Liitto ja yhdistys palkitsi ansioituneita jäseniään jakamalle heille kunniamerkkejä. Puheenjohtaja Kalevi Muona kiitteli palkittuja todeten, että suuri osa yhdistyksen suuresta jäsenmäärästä (351 henkeä) on näiden henkilöiden ansiota ja tulevaisuudessakin haasteita riittää, jotta pystytään pitämään paikka Helsingin suurimpana yhdistyksenä.

Tilaisuus päättyi musiikkiesitykseen ja yhdessä laulettuun "Laulu Suomessa"

Muksen 20-vuotisjuhlaa juonsi ammattitaitoisesti ex. puheenjohtaja Aulis Eskola
Juhlivaa jäsenistöä ja kutsuvieraita oli kerääntynyt pitkälti toista sataa henkeä.
Ansiomerkkien saajat ja jakajat. Eeva-Tuulikki Niinikangas, Timo Nenonen, Kalevi Muona, Aulis Eskola, Marja Eskola, Leena lappalainen, Varpu Varjokallio, Immo Laakso